Åndsliv Blogg

Kirkelederne går ut i spagaten

Søndagspreken fra Giske om Kirkens fall fra nåden. Løgnen har bredt om seg i Kirken. Judaser som har solgt seg for 30+ sølvdalere. Sannheten hates. New age kvinner har kommet inn som ‘prester’. Der er ingenting av saltets konserverende kraft igjen i Kirken, den er i dødsrier.

Jeg støtter og bare elsker å se åndsfylte som Levi Jensen (bibler i skolen), Kristine Haugen (yoga) som mener at Kirken ikke lenger er et trygt sted å være for kristne, og Signe Marie Fidje Store (new age) i fri dressur (Husk: «sønner OG døtre skal profetere», Apgj. / Acts 2:17), som fylt av den Hellige Ånde gir sine Pauliord over status av landets selverklærte åndshøvdinger som finner seg i ALT den sataniske «Keiseren» finner på. Jeg holder med Levi Jensen og mener videre at Kirken som sionistisk misjon er åndelig konkurs som ikke protesterer på at ekstrem askeNAZI satanister som Klaus Schwab og Bill Gates skal etablere seg som Verdens Frelsere med vaksiner og resetting av nasjonal økonomiene, at slike overtar samfunnet og nasjonene våre, uten Kirkens innsigelser. Disse krefter kaster Jesus Kristus av tronen som Verdens Herre og Mester, og vår kongers Konge (Isaiah 9:6), uten protest.

Faktisk heier Kirken på denne verdens sykdoms demonutdrivere ad kjemisk vei, og tilber dem, kjøper deres budskap, kjøper deres sorcery (som pharmakia blir benevnt som, heksekunst), i endetidsboken, Åp. / Rev. 18:23).

Noen tror på onde mennesker, andre på Jesus

Levi Jensen blir stanset av politiet og nektet å dele ut Bibler på skole i Bergen (?). Gi skoleungdom en fargebildebok med samleie stillinger, så blir nok både rektor og politi fornøyd. Satan elsker lidderligheten. Har ingen lest Satans Bibel av Anton LaVey ? Sexualundervisning og underlivets gleder er MYE viktigere for Satan enn noe evig liv, for Satan (som Kirkens biskoper?) er det DETTE livet, det er «friheten» til (synden) lidderligheten, hedonismen og lystenes tilfredstillelse som gjelder og som utgjør «saligheten». Jeg synest at ikke Kirken går ut og beskytter Levi Jensen sin rett, at KUN satanister skal ha rett til å innfluere skolebarn, det synest jeg er galskap… det er surrender til Satan…

«I må ikke tro at jeg er kommet for å sende fred på jorden; jeg er ikke kommet for å sende fred, men sverd.» – Matt 10:34

Hva jeg har skrevet for og ventet på i 20+ år skjer NÅ. Leirene SKAL polariseres.. det kommer til et brytningspunkt for de som vil være kristne, og de som vil velge å gå med Verdens herskere…. NÅ skal kornet skilles fra ugresset.. 🙂

Sverdet er Guds Ord sier Paulus. Det skal vi bruke til gangs. Capice ? Jeg er i kjempehumør av dette jeg ser skjer nå 🙂

Ikke bryr jeg meg med å være hva satanister definerer som «god» eller dårlig heller, på den spottende måte de hoster det utav seg i debatter, så kjenner vi dem, deres sjeler. Vi som er godt over middagshøyden og har møtt en del av den typen gjennom livet. 1 Thessalonians 2:4

Jeg bryr meg om slike som dem over, som er verdt 100 satanister fra Menighetsfakultetet, UiO masterstudie eller hva de kaller det, – som om den Hellige Ånd finnes der. Den Hellige Ånd vil fortelle oss alle likt, Hellige Ånde sier ikke en ting til deg og en ting til meg. Enten stemmer din «Hellige Ånde» med Bibelens budskap, eller ånden er mindre «hellig» enn en tror. Jesus hadde IKKE bruk for en eneste slik av Herodes ferdig hjernevasket personer; Fiskere og bønder eller hva de var var hans foretrukne valg, slik også idag.

Dette er «mitt folk», har levd et liv og Lynet traff oss på vei til Damaskus.

From Atheist To Believer In Jesus Christ: How Jesus Cured My Eating Disorder, Christian Testimony

De som ikke er som oss vil nok mene at vi «ikke er helt god». Som hun sier plager det oss ikke så mye. Vi bryr oss om #Dommen, hvem sin #Dom som er viktig. Det er ikke satanister sin. Vi vet hvem som kan sette fri, slik at folk kan settes fri fra både kjønnsdysfori og annet, ingen med gode karakterer fra MF, ikke den type som er «god» for dem heller.

Levi Jensen kan nok bringe Hellig Ånden inn som setter fri selv kjønnsdysforiske, og det er vel derfor han er uønsket. Jeg foreslo at Levi melder seg inn i LHBTP+, LHBTI, LHBTQ og LHBTIQ så går det bedre… får marsipankake av rektor da.. Politiet legger ut rød løper.. og klapper.. Satan elsker lidderligheten.

Tenk å dele ut Bibler da gitt… huffda.. skadelig.. Nei, gi dem bøker med samleiestillinger i barnehagen… det vil vekke entusiasme hos barnehagetantene, det er tolerant og ikke-krenkende, og forberede barna godt for det evige hedonistiske lykksalige livet i Dante Infernos Helvete…. Hvor onde er det mulig å bli og likevel utgi seg for å være gode (2 Corinthians 11:14), kjønnsforvirrer barn og unge med hensikt ! Så enkelt å forhindre, si «se på ditt kjønnsorgang, det er ditt kjønn, slutt å vær idiot».

Politiet stanser Levi Jensen
Bergensskole: – Levi Jensen er verken invitert eller ønsket
https://www.dagen.no/nyheter/bergensskole-levi-jensen-er-verken-invitert-eller-onsket/

Kirken tier

Kirken gir selvfølgelig ikke Levi Jensen eller noen andre kristne noe støtte. Den er på feil side av både Bibelen, sømmeligheten og moralen. Biskoper og prester i yoga positur med rumpa i været, er allerede bar med en stor satanisk tatoo på, for dem med øyne og se, og evengeliske pastorer med «åndelig stillingsbetegnelse» og teologisk mastergrad fra UiO som kneler for Keiseren med sin «vaksiner, vaksiner, vaksiner» ordre, sin ekle lydighet til Keiserens perverse påfunn (som de tyder Rom. 13), – de ligger i grøfta i skam.. de er allerede i knestående av ydmykelsene de må motta.., verre blir det, folk våkner … Jesus sender sin Hellige Ånd til sine, og marsjordren er gitt, – gjett om jeg koser meg for tiden, jeg har skrevet om det i 20+ år, og sett frem til det. NÅ skjer det, det eksloderer jo 🙂

«The wise will be put to shame; they will be dismayed and trapped. Since they have rejected the word of the LORD, what wisdom do they really have?» – Jeremiah 8:9

Det er bra fantastisk å se at sjøfolk, fiskere og husmødre knuser de utad fromme men som er ulver inni, og de som tror seg teologisk ovenpå i verden. Gud er stor. Alt er nøye planlagt, så ingen kan rose seg av å være noe spesielt. Ikke jeg ihvertfall, bare observerer jeg.. fra mitt utsiktspunkt i verden.

Gjett om jeg liker meg for tiden. #Dommedag. Rene julekvelden for meg å fråtse i og skrive om. Dere vil finne det vanskelig å unngå å se for dere mitt skjeve smil, klistret til trynet mitt for evig og alltid. Gud vant, igjen ! 🙂

«Listen, my beloved brothers: Has not God chosen the poor of this world to be rich in faith and to inherit the kingdom He promised those who love Him?» – James 2:5

Vi finner nok ikke disse James snakker om på Statsunderhold i Kirken, de har vel aldri vært fattig, de snor seg til Keiserens underhold, alltid. De plages ikke av stømregningen, hva bryr den dem – hva vet de om å være gode gjetere, de har nok med å gjete sine politiske merkesaker som kvinnesak fremfor kristen menneskehetsak og paganistisk klimareligion og slikt (?).

Tenker vi etter, så står det jo vitterlig i Bibelen at Gud reiser opp de små i samfunnet for å gjøre de vise og fromme, de korrupte Skriftlærde, til skamme, står det ikke det et sted? >>> 1 Corinthians 1:26-28

Og ALT som konspirasjonsteoretikerne har sagt, går i oppfyllelse, hvor gemene de var mot Trump når han sa sannheten, fordi de elsker løgnene til den perverse demente idiot ved makten i USA, mitt glis går fra øre til øre 🙂 : «Former National Security Advisor Gen. Michael Flynn has revealed that massive, nationwide corruption involving the ‘New World Order’ is about to be exposed». (Kilde).

«Who rises up for me against the wicked? Who stands up for me against evildoers?» – Psalm 94:16

Hubris fall fra nåden

Vi lever i en FANTASTISK tid folkens…. vi skal se de «høyt på strå» , men åndelige konkurs, som må bli ydmyket i skammens kanossagang, og de små og enfoldige av ånd, – KUN rettet mot Gud og ikke mot menneskers aksept, som seirer i glede og fryd, fordi de gjør Guds vilje, altomfattende kjærligheten til Sannheten som stanger mot løgnene, manifesteres gjennom dem. De trenger ikke noen aksept og skryt av sataniske mennesker, de gjør som de gjør fordi Jesus sin Hellig Ånde han lovte å sende sine i dem krever det av dem, fantastisk hva ? 🙂

Er ikke Gud fantastisk ? Er det ikke fantastisk hvordan Bibelen går i oppfyllelse for våre øyne, 100 % ? #Dommedag #Rapture

Det kommer mye mer, følg med, mange skal skamme seg hva slags guder og ideologier de har valgt for seg selv og sine barn, de med falsk frimodighet og løgn og bedrag har kalt «kristen». Løftet er; De skal falle! Alt av det, alle av dem.

De vet IKKE hva dette fantastiske Carrie synger om her betyr, det er bare ord for dem, men for noen av oss, flere og flere, er det en 100% virkelighet:

«Dear Jesus, come and heal my broken spirit» bør de be om:

Kirkens presteskap må ned på kne, be som dere aldri har bedt før, ikke for noen andre enn dere selv denne gang, – det er det Evige Livet deres det står om. Hvis ikke dere bevisst vil være på Motstanderens side da.

Forvent å tape om de vil være på den siden. Hvis Gud er for oss, hvem kan være imot oss? 🙂

Den Hellige Ånde kommer

Den Hellige Ånde kommer til mange enkeltpersoner som vi ser. Det er en eksplosjon i forhold til hva jeg har sett i verden i de 20+ år jeg har skrevet om forholdene. Den Hellige Ånde er på vei til stadig flere. Som jeg sa til en av mine søstre i Kristus forleden – så mange år jeg har stått i åndskrigen, ventet;

Jesus vet, jeg har skrevet så mange år, og nå begynte jeg å tenke, virkelig Jesus, er det noen grunn for meg til å skrive lenger? Gjør jeg virkelig noe godt, fordi verden blir verre og verre.. du vet.. tvil… Jesus lar meg aldri vite effekten av det jeg gjør.. Da dukker en del youtubere opp i min feed… Jesus sier til meg med det; «tålmodig min venn» – «se her hva jeg gjorde med disse to av søstrene dine i Kristus, tenk bare når jeg skal gjøre dette mot millioner, hvordan det vil bli» (og han smiler til meg når sier det, «i ånden» 🙂 >>> Det har begynt, det vil være millioner av oss, familien med Kristi Ånd (åndsdåp, Matt 3:11)… Dette er BORTRYKKELSEN for meg…Jeg merker at Jesus har startet med andre som dere.. å RAPTURE ånden vår opp til der han er «in the air»… For meg er ikke dette med bortrykkelsen fremtidsscenario, vi er der med Ham allerede.. i Ånden.. Fysiske kroppene våre kommer aldri til å forlate denne verden, men OM vi har fått en NY ÅND, så vil den gjøre det. Bibelske ting må bare spille seg selv ut først.. før det når millioner som får en NY ÅND… det er ting å spille ut i Ukraina osv.

Giske Kirke. Den Hellige Due flykter rett vest

Vi legger merke til #Dagen, at #Duen flykter rett vestover i havet… At «det går rett vest» er et godt utprøvd ordtak.. 🙂 #Klima #Yoga #Sodomi

Sokneprest (28) i ei av landets eldste kyrkjer opplever at Gud grip inn i dag
https://www.dagen.no/reportasje/sokneprest-28-i-ei-av-landets-eldste-kyrkjer-opplever-at-gud-grip-inn-i-dag/

28 år, da har en knapt blitt tørr bak ørene….det var en gang.. etc. etc………… men han her er vel av de mest fornuftige i DNK.

Vi ser de øvrige biskoper fra SV og MDG med «klimasak» som førsteprioritet som Ingenborg Midttømme, tror at «Gud griper inn» med å gi dem lov til yogaparties og propagandere hedonismens sodomiske saligheter ikke bare i barnehager og skolerommet, men altså også i kirkerommet idag (?). Hva kan gå galt ? Satan vant. Det er hva vi kan utlede av dette.

Hver gang folk går i døren der nede flyter åndseimen av Midttømmes klima-religion og Tveits yoga kundalini Slange parties ut og oppå verandaen min, det er jo skikkelig åndsmiljøforbrytelser de bedriver.. 🙂

Seriøst: De vanhelliger hellig grunn. Det får bli deres problem. Jeg er glad jeg ikke er dem og i deres sko, når Gud setter straffen for hva de gjør, kvernsteinen og slikt…. (Matt. 18:6). Jeg tar sterkt avstand fra hva de driver med. Tar de ikke Bibelen seriøst? Frykter de ikke Gud? Tror de at Satan kan beskytte dem mot #Dommen !? De eier jo ikke Guds-frykt, ingenting, null, nada.

Jeg tror de sitter så trygt i sine statsfinansierte stoler, at de er overhodet ikke redd eller frykter Gud for straffen som er utdelt ; «kvernstein» m.v. De tror ikke på Bibelen. Der er NULL frykt for konsekvensene av hva de gjør og ikke gjør. De frykter dermed ikke Gud, de frykter Keiseren; hva Erna og Jonas skal mene om dem…. dem de får penger av for å holde på med klimareligion-, yoga- og sodom festene sine.. tror de.

Som før i tiden: Gud reiser opp sjøfolk, fiskere og husmødre der presteskapet har blitt hardcore satanister.

Hadde jeg ikke visst hva Bibelen sier er enden på denne nidvisen mot Jesus K, så ville jeg vært i den dypeste depresjon.. De har et kort tidsvindu tilgjengelig sier Åp./ Rev. 12:9 & 20:7.. Når katten er ute danser musene på bordet… de får nyte maktrusen sin mens de kan… snart kommer JESUS tilbake, åndsdåpen i tusener og millioner som setter hjerter i brann ! (Matt. 3:11) Da blir det andre boller… det skal jeg love.

Han kommer IKKE for å skape noe «fred» om noen KrF ledere eller Kirkebiskoper innbiller seg det.. (Matt. 10:34) Vi inngår IKKE fredsavtaler og kompromisser med Satan og satanister.. la det være tindrende klart. Jesus vant over Satan 100% på Golgata, det skal være FULL og HEL surrender. 🙂 Da er festen over for dem som har makten til uvesenet…. som tilber Bildet av det Babylonske Beistet.

«Det viser at øverste leder for kirken i Norge velger vennskap med verden, over troskap til Guds Ord. Og kirken som helhet står dermed uten hyrde. Det får alltid konsekvenser.»
https://idag.no/kristenliv/debattinnlegg/kirken-er-ikke-et-trygt-sted-a-vare/19.38443

Kirkens fall

Problemet til Kirkens menn og kjønnskvoterte kvinner i Satans tjeneste og ikke Guds eller Jesus sin tjeneste, er nok at de har aldri har opplevd å vært fattig som noen av oss. De vil ikke gjenkjenne Jesus sin Hellige Ånd om den setter seg på dem. De vet ikke hvordan er å bli født i en stall, hvor det ikke er plass i herberget. De har vært for lenge på Statsunderhold og finner sin trygghet i det, i den verdslige ‘Keisers’ favntak og underhold hviler de trygt.

De trenger vel ikke Gud, ikke Jesus heller. De bidrar gjerne til klimabedrag og covid-hoax for den politiske antikristne Nye Verdensorden med religionene skal alle være like gode, så lenge de får sitt statsunderhold, sin lønn på jorden, så ofrer de gjerne den lovede lønnen i Himmelen. Jesus skal etter dem ikke være ENESTE veien til Faderen lenger (John 14:6), de er ved å legge vår nasjonale økonomi i ruiner, for noe de anser på være et «større gode»; den sataniske Great Reset, Nye (antikristne) luciferiske ENhetlige ensrettede ugudelige Verdensorden; EN-Verdensreligion, under EN-Verdensregjering. «Dere skal ikke eie noe, men være lykkelig«, sier Kirkens og politikkens klima & covids askeNAZI lederskap. Og dere som da vil eie ALT, må bli SUPERlykkelig repliserer jeg da.

Vi vet Jesus som bryr seg om oss som engang var veldig fattig, men som sakte i løpet av et liv å bygge oss med egne krefter et verdig liv, intet statsunderhold, på tross av Keiseren heller. Vi ble plukket opp av havets bunn druknet, utifra Nigerias jungler kidnappet, et liv skulle leves, om vi ville eller ikke.

Nye Verdensorden – Jesus avsatt fra sin Trone: Dette er ikke kristnes messias

Dette er ikke oss kristne sine messiaser. Det er Kjell Furnes aka de politisk orienterte kristensionistene sine messiaser, de er Jødedom Ligh og tror på et annet Evangelium enn oss kristne. Vi kristne holder oss til Jesus som Messias vi.

 
«Mine kjære, tro ikke enhver ånd! Prøv åndene om de er av Gud!» 1 John 4:1

 

Det veldig trist det som skjer.. For det er åndsløshetens og åndsvakhetens tid…. Nihilismens tid.. Det mest graverende er i hvilken grad Kirken har akseptert og støtter forholdene… hvor de sitter på tribunen med Keiseren og fester og ler av de De Gode – de kristne – som blir spist av løvene.. og stukket både her og der.. og vår nasjonal økonomi blir Great Resatt til fattigdom.

Klima-religionens seier over fornuften…. har blitt Kirkens nye evangelium som trumfer individets potensielle ukrenkelige gudommelighet, og hvor #klimafornektere trues med å bli excommunicert. Lovene beskytter kollektivet mot individet, og ikke motsatt som var prinsippet når vår nasjon en gang var kristen.

Biskopene arrangerer krenkelsesnøytrale pan-seksuelle yoga-parties, de ligger på kirkegulvet med rompen i været i yoga-stilling, symbolsk med sine romper bar, med en svær satanisk tattoo som lyser oss i ansiktet.. mens barn og unge blir genmanipulert med ‘vaksiner’, som i Noahs-dager (endetidstegn)…. Huff..

The Great Reset til fattigdom for Norge

Jødiske askeNazi Klaus Schwab og hans venner i Davos har bestemt seg for å resette vår nasjonaløkonomi og oss privat. Det er mulig Kjell Furnes et al vil kalle disse jøder «guds» utvalgte folk, de gjør det vanligvis. For å holde seg inne med de rike og mektige, og langt mindre med de fattige. Bibelen og dermed jeg kaller dem Satans Folk (John. 8:44, Rev. 2.9 & 3.9). Luciferianerne i politikk og kirke hjelper gjerne Klaus Schwab ved å tie om ondskapen. Men de glemte en eneste liten ting, at Jesus vant over de jødiske satanistene på korset for 2000 år siden. De av Kaifas, Herodes og Barrabas som altså nå igjen vil kuppe hans Kongetrone over verden han vant på Golgata som profetert (Isaiah 9:6). Jesus kan ønske å si og mene og gjøre noe med deres ondskapsfulle Planer (Revelation 3:10).

De Tre Jødiske Bukkene Bruse. På vei til sætra for å gjøre seg feit. Noen vil kalle den ‘guds’ utvalgte folk. Ikke jeg. Jeg og Bibelen kaller dem Satans folk (Åp. / Rev. 2.9 & 3.9)

Og Jesus som vi ser reiser opp sitt folk, sjøfolk, fiskere, husmødre, alle som vil motta Sannhetens Ånd, være tro mot Gud og den som Gud gjorde til denne verdens kongers Konge; Jesus Kristus (Isaiah 9:6). Vi har tapt noen slag, men Han kommer til å vinne krigen. Garantert ! Fordi Guds Ord, Bibelen sier det. Bibelen har stemt i alt så langt, hvorfor ikke også dette?

Siste ord til Loretta Lynn som også hadde opplevd livet i fattigdom, fra noen ALLE nydelige damer som hedrer henne, men spesielt Reba McEntire her som vi kristne kan enkelt fastslå i henne SPESIELT bor der en Ånd vi gjenkjenner. Mitt ansikt lyser opp i et stort smil når hun kommer inn i sangen. For en stemme! For en åndstilstedeværelse. Om det er henne eller Ånden («Kristus bor i meg«, Gal. 2:20) i henne jeg elsker skal være usagt, men den utmerker seg. Hun er snart 70 år i skrivende stund, vi ser at Kristus tar seg godt av sine folk – det er så fint å vite det er flere av oss, og at vi kan treffe dem av «rette Ånden» slik – på hver sin kant av verden, våre virkelige Søstre (og Brødre) i Kristus – de er Familie («We were poor but we had love. That’s the one thing that daddy made sure of. He shoveled coal to make a poor man’s dollar. () Nothing good lives here anymore, except the memory of the Coalminers Daughter«) :

Well, I was borned a coal miner’s daughter
In a cabin, on a hill in Butcher Holler
We were poor but we had love
That’s the one thing that daddy made sure of
He shoveled coal to make a poor man’s dollar
 
My daddy worked all night in the Van Lear coal mines
All day long in the field a hoin’ corn
Mommy rocked the babies at night
And read the Bible by the coal oil light
And ever’ thing would start all over come break of morn
 
Daddy loved and raised eight kids on a miner’s pay
Mommy scrubbed our clothes on a washboard ever’ day
Why I’ve seen her fingers bleed
To complain, there was no need
She’d smile in mommy’s understanding way
 
In the summertime we didn’t have shoes to wear
But in the wintertime we’d all get a brand new pair
From a mail order catalog
Money made from selling a hog
Daddy always managed to get the money somewhere
 
Yeah, I’m proud to be a coal miner’s daughter
I remember well, the well where I drew water
The work we done was hard
At night we’d sleep ’cause we were tired
I never thought of ever leaving Butcher Holler
 
Well a lot of things have changed since a way back then
And it’s so good to be back home again
Not much left but the floor, nothing lives here anymore
Except the memory of a coal miner’s daughter

Spread the love

Legg igjen en kommentar